JRNY

Journey betyder at rejse. Den involverer en person eller et brand, der bevæger sig fra et sted til et andet eller gennem en udvikling. JRNY er i sit DNA en proces. En tankegang. En rejse mod et mål. JRNY handler om at bevæge sig og bevæge andre. Om viljen til at forandre. Rejse mod en destination med et brand. Rejse med forbrugerne. Og rejse sammen kunde og bureau. Om at bevæge sig fra A til B. JRNY er din rejsekammerat.

Small but global

JRNY er lille i størrelse men globale i vores mindset. Vi måler os med de bedste. Gennem vores spidskompetencer har vi international tilstedeværelse, og på grund af vores struktur er vi konkurrencedygtige på leverancen og ikke mindst på pris. Alle på teamet har medansvar og deler visioner. Kommunikation sker altid direkte mellem de ansvarlige. Mange af vores kunder er typisk danske brands med et internationalt mindset.

Think big

Du er nødt til at tænke stort, hvis du vil skille dig ud fra mængden. At tænke stort handler ikke om budget. Det handler om at have et perspektiv og et mål, der går ud over det indlysende eller mulige. Når du tænker stort, bliver du ikke begrænset i din vision, men derimod drevet af et ønske om at gøre noget bemærkelsesværdigt og forsøge at ændre verden til det bedre. At tænke stort betyder at se muligheder, hvor andre ser begrænsninger. Det betyder, at du er i stand til at forestille dig et større billede, sætte nogle ambitiøse mål og have en klar retning for at nå derhen. At tænke stort er også at styrke din tro på dit eget potentiale og derigennem styrke dine evne til at opnå store ting. Når du tænker stort, bliver du nødt til at være mere modig og innovativ. Aldrig være bange for at udfordre konventionel tankegang for at sætte nye standarder.