JRNY core-team har mange års erfaring som Executive Creative Directors, Creative Directors og Konsulenter fra internationale netværksbureauer. Med andre ord er det et hold af top-ressourcer som arbejder sammen i en holdopsætning, der bliver skræddersyet til hver enkel opgave. Og det giver et smidigt set-up, korte processer og en agil tilgang til opgaven. Stakeholders kommunikerer direkte med øjnene på bolden. Vi læser et brand og sørger for at holde det på sporet. Analyserer og definerer hvilke elementer og hvilke kanaler, der skal bruges hvordan og hvornår. Går nysgerrigt til opgaven med erfaring, glæde og faglig stolthed. Arbejder tæt sammen med kunde-teamet som en slags extended family og altid med et langsigtet fokus. Vores typiske kunder har været med på rejsen gennem mange år men ofte i forskellige konstellationer. Tillid, respekt og nysgerrighed er værdier, der altid er med i bagagen.
Strategic rebellions
and extended family
I min verden er alt kommunikation. Om det er en kampagne, et design, en lyd eller en duft.
- Jakob Blom
En æstetisk bevægelse
JRNY arbejder med æstetik som omdrejningspunkt. Uanset om det er i strategien, designet eller historiefortællingen. Æstetikken bor i alle elementer. På alle platforme. Det er en forudsætning for os. En livsbetingelse. Udgangspunktet for det hele. Vi bliver glade, når vores håndværk gør en forskel. Når vi laver noget nyskabende, der sætter nye standarder. Vi ser det som et grundlæggende krav at skubbe grænserne og skabe beundringsværdig kommunikation. Brand building med æstetik og design med storytelling.
Jakob Blom
I min verden er alt kommunikation. Om det er en kampagne, et design, en lyd eller en duft. Jeg elsker den gode historie og brænder for æstetik. At bygge bro mellem design og kommunikation. Blev kreativ direktør, da jeg var 30 år og har været det siden. Beskrives som et kreativt og filosofisk menneske, der udfordrer briefen, men alligevel med en pragmatisk og løsningsorienteret tilgang til opgaven. Jeg er en kreativ ildsjæl. Brænder for ren og klar kommunikation pakket ind i æstetik og tilgængelighed. Blev kreativ direktør på internationalt netværksbureau som 30-årig - og har været det siden i forskellige netværk - de fleste år som partner og creative executive. Jeg har startet og solgt bureauer. Er nu founder af bureauet JRNY (journey) ud fra visionen small but global.
Buzz words visionære nyskabende kreative indblik overblik to the point
Coreteam
tilknyttede, men selvstændige
JRNY-coreteam og vores fælles netværk sætter vi det bedste hold til hver enkel opgave.
Mark Brunswicker
Creative Director
Mark brænder for intelligente, research-drevne og kreative løsninger. Og det har skubbet ham i front indenfor skandinavisk design. Udgangspunktet er en anderkendelse af hver enkelt kundes dna og en nysgerrighed på hver enkelt projekts forskellighed. Netop nysgerrigheden på forskelligheden er centralt for hans filosofi, og det giver et perfekt afsæt for at tænke innovativt og skabe visionære løsninger, der forhindrer vanetænkning, men tværtimod skubber grænser og i sidste ende giver moderne og effektfulde resultater.
Mette Asbjørn
Projektkonsulent og workshop-facilitator
Mette er en ægte holdspiller. Som en ægte playmaker sikrer hun kvalitet i alle led, og det skaber overskud for alle parter - både mentalt og økonomisk. Det er nok det vigtigste take out af 27 års erfaring som projektansvarlig i sit arbejde med koncepter, kampagner og andre kommunikationsprojekter. De sidste 6 år har Mette været selvstændig projektkonsulent, og her har hun udviklet og systematiseret en metode, der får alle involverede i en opgave til at arbejde med kvalitet som omdrejningspunkt i alle relationer og i alle udviklingsprocesser.
Muggie Ramadani
Creative Director
Muggies arbejde er indbegrebet af skandinavisk design og afspejler mere end 30 års kærlighed til enkelhed og funktionalitet. Muggie har en kæmpe erfaring - ikke mindst gennem sit internationale arbejde, hvor han har vundet utallige priser for brandidentitet og emballagedesign på tværs af lande og kulturer. Han tror på styrken i at forene et strategisk fundament, visionære koncepter og et enestående design som differentierende faktorer for alle brands. Og med det afsæt leverer han et håndværk, hvor resultaterne taler for sig selv.